Übersetzung Das Scharesoft-Portal spielt Skyrim - Dead is Dead

zu Edit 1: NMM und Wrye Bash können eine Mod Liste erstellen.
Bei BOSS zur besser Übersicht Meldungen deaktiviern - unten Filters zB Hide Version Numbers usw
 
ich habe festgestellt das die Nord Rassenbeschreibung in Englisch ist und es keine Bretonen Rassenbeschreibung gibt. Deswegen habe ich gedacht das die neue Version noch nicht übersetzt ist.
 
ich habe festgestellt das die Nord Rassenbeschreibung in Englisch ist und es keine Bretonen Rassenbeschreibung gibt. Deswegen habe ich gedacht das die neue Version noch nicht übersetzt ist.

Achso... hm.. ist mir nie aufgefallen weil ich immer nur Nord spiele^^
Wenn es jetzt nicht so heck meck wäre um die erlaubnis würd ich es ja schnell machen.
Aber ich denke das wird noch bemerkt und gefixt.
 
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@ Piet ich bin die Übersetzung noch mal mit dem StringTranslator durchgegangen und habe nichts englisches entdeckt. Die Rassenbeschreibungen werden soweit ich weiß nicht durch diese Mod geändert.
 
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Update auf v2-3
Change log


Version 2.2.3

  • A new start option for Dunmer has been added. If Dragonborn is installed, this will start you off in Raven Rock instead of Windhelm.
  • A new start option to join the Dawnguard has been added, which begins immediately following the end of Awakening, back in Fort Dawnguard.
  • A new start option for Altmer has been added. You will begin at the Thalmor Embassy and be on friendly terms with them until you reach Helgen.
  • Unbound (MQ101) was never marked as completed when using a start that required visiting Helgen to initiate the main quest. This would block the startup of any mod checking for the completion flag on MQ101.
  • The Mara statue now has voiced lines, thanks to Nikkita.
  • Merged necessary fixes from USKP 1.3.2.
 
gibt es da einen Trick wie man in Raven Rock als Dunmer startet? Ich klicke die Option an, aber nüscht passiert? :blink:
 
mittlerweile ist übrigens die version 2.3a erschienen :D

sorry hatte den kommentar nicht gesehen :D
 
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Mittlerweile ist die englische Version 2.3.1 erschienen: Download

Changelog:

  • The script that determines the player as having approached Helgen was not checking the worldspace to be sure they were actually still in Tamriel.
  • Ulfric and Tullius will now be moved back to their proper locations when the player sees Alduin since conditions are proper for them to return home at that point.
  • The setup script that does the reset for the player default spells will now refer back to the original vanilla function. My duplicated copy has been removed. This will allow mods that have modified the default race spell handling to work as intended.
  • All vanilla markers used by the script that moves the player out of the prison cell have been replaced with dedicated markers belonging to the mod. This should help prevent situations where the transfer fails and you are dumped back into the cell with Ulf
 
Könnte mir jemand sagen, wie ich, wenn ich jetzt meine Stimme aufnehme, die Sounddateien in Skyrim zum Laufen bekomme?
 
Es geht eigentlich darum, dass ich die Mara Statue von Alternate Start vertonen will, also passt das hier schon ganz gut.
 
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Achso, hmm, dann müsstest du doch nur die Sounddateien auswechseln, sprich deine Dateien in die Dateien umbenennen die in der Bsa vorhanden sind, und die dort dann halt reinkopieren,
Bin mir nicht wirklich sicher ob das so funktioniert, Also bitte nicht böse sein, Bin selber noch totaler Anfänger :)
 
Die englische Version 2.3.2 ist draußen: Download

Version 2.3.2
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The campsite start was not set up to handle returning Ulfric and Tullius back to where they belong after the adjustments in version 2.3.1 were made.
Facegen data for the farmhouse NPCs needed to be regenerated due to having incorrect paths in the generated mesh files.
A dead crewmember for the shipwreck start that I forgot to place is now in the ship, floating next to his old bed.
Three more start locations for the Left For Dead option have been added. Skyrim is surprisingly crowded - these are getting hard to find.
Fixed a missing ownership flag on one of the snowberry bushes at the farmhouse.
Fixed the weapon racks inside the farmhouse so they'll work with the fixed rack scripts supplied by the USKP 1.3.3 update.

Edit: Eine Übersetzung wäre sehr nett (@Aragon65 ;) )
:)
 
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