Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Eh Scheeksers wat quasselt dr' denne vorn lanken Schmus? Isch feif' mir jetze noch'n paar Bierche nei bis de Bingke olle is odr' isch im Gleister bin un' dr' Deez brummt und hau mich danne Heemte in de Flohkmolle boofen (isch hoff mal es is nich widr' so ne Friemelei mit'm Schlüss'l) ... naja machts eu' scheene un' Gruss an de' Stifters!
Ich mach des net. Ich geh net uffd Kerwe. Zumol da aas Feierwerk um zweezwannnzich Uhr lousgeye soll. Wer wees, was des do fä Eggspeddä sinn, die do ebbes rumsprenge.
Ich wadd aichendlich gr(oa)d druff, d(oa)ss n Fräöünd von mir endlich nomma ohrufd, ob etz häöüd nomma was is odda nid. Nua is der hald noch beim Scheässe*.
go nix isch bessa als tirolarisch, des will koana schnolln, isch owa so, irgendwenn weads die gonze wlet vasteah, donn wead tirol die welt untawerfn :-D
Mei es Schuale Buam i find eian Dialekt a lustig. I foah (bzw. geh) imma gern noch Éstarreich und des schenste is jo mia in Bayern verstengan eich a nu!:lol:
Am Wochenende foah i eh umme geniaß den Blick auf mei wunderschene Stodt Bassau und iss an gscheidn Brombeer Palatschinken!