Der Dialektthread

Joa.. also.. ich han mir mol denkt, ich schriib doch mal öppis [etwas] mit mim aaglernte schwiizer Dialekt inne..^^

In der Hoffnig, dass hier nüt gliich die Schotten dicht sind. :lol:

Ich finds eigentlich no realtiv interessant mol z'läse, was die andere Lüüt in ihrer Freiziit so redät...^^

Und bevor öppert [jemand] sich beschwert: Nai, ich han kei Ahnig, ob ich das jetzt richtig schriibe.. ich glaub nöd, dass es überhuupt ä Rechtschriibig git. :)

EDIT: Um den Regeln gerecht zu werden:

Mer chönntet doch eigentlich mol übers neue Johr redä..^^

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Reets ia in eiara Freizeit eigentlich a a so, aiso i moan richtig hartn Dialekt, oda mera Houdeitsch mit bissl Dialekt? Aiso wenns oan intressiad, i reed dahoam und übahaubst scho boarisch. Is im Ualaub imma schee, wemma wo andas in Deitschland is und dei Gegnüba vaschdeed genausoweng vo dia, wia du vo erm:D

Ich bliib bim Redä immer bim Hochdüütsch.^^

Ich chas eigentlich bloss schriibe, wenn überhuupt. :)

Naja. Aber ich muess es d'liebe, lange Tag lang aalose. In d Schuel...im Supermarkt..^^

Ich redd änfach los, wenn annere ach Blatt (Dialekt) redde, ansonschte redd ich einigermaße Hochdeutsch. Bei Rhoihessisch (Rheinhessisch) wern ja änfach die letzte Buchstabe am Wortt fottgelosse. Bayrisch finn'isch schä (schön) :)

Toller Thread! Sacht doch alle mo, was ihr übberhaupt für e Dialekt redd?

Freile wird in da Freizeita a so gred. Ebs bessas gibts eh ned, ausserdem dat i fo meine freind ausglocht wean wenn i mid hochdeitsch afanga dat.

Dialekt muas beschützt wean.. Tod de ganzn leid de eana Herkunft und eanan Dialekt verron!!!!!!

Borisch!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Oida, wos geht?

Da östareichische dialekt is da geilste und kua aundara, kapiat?

Keksa san ... gacke :ugly:

Freili is des da beste. De ondan sand oi ******e is des kloa??
ausa wia da CountCuthalion scho gschriem hot is voradlbergarisch a eigene sprochn.

sunst is oisi kloa bei enk oi midanonda ^^

Himme, wo habtsn den Thread scho wieda ausgrom? (nach oanahoib johr)
@Mani: Liag doch ned a so. Boarisch is vui besser. A wenns "boarisch" eigentlich goa ned gibt. Oberboarisch (vui "oa") herd si ja komplett anders o ois frängisch (mid ganz vui "gg" und "bb") oda obapfoizerisch (ganz vui "ö"). Wia auch imma, i für mein Teil red meist boarisch, a wenn si durch den hochdeitschzwang an da schui sicha scho einiges an hochdeitsch mid eine gmischt hod.

Des Schwobeländle isch des euzig richtig:) Wir kennet ells außr Hochdeidsch un englisch:-D. Öddingr machds joo vor.
Ich schwätz nur in dr schul und mid Freinde schwäbisch, zhause nedd

@Miss Moneypenny du besch schwiizer und sprichst nöd schwiizer dütsch?:?: :lol:

mfg

@Ben-Wan: I bersöhnlich koahs zwar, aber schwätze du i eigedlich nur Hochdeutsch. I find's immer dodal grauevoll, wenn jeder Dolweck versucht, des zum schreibe, da kommt immer en fadaler fuul naus.

Isch aber scho schöh, we ma mal sieht, wie underschiedlich de schwäbische Dialekt sei kah. Da wird ma net ernscht gnomme.^^

http://www.youtube.com/watch?v=IOXvvnMetII:lol:

@Miss Moneypenny du besch schwiizer und sprichst nöd schwiizer dütsch?:?: :lol:

Nai, ich bin immer no Dütsche.... ich wohn erscht siit 2004 dötte. :p
Deshalb isch mis Pseudo-Schwiitzerdütsch au bloss aglernt. :lol:
Uf Hochdütsch chan ich immer no besser mit andere Lüüt redä.

Mien Platt is woll nich so goot as ik geern hebben, aver hier muesse mol wat nieges hin. Ik keek hier nix op platt also doot ik mol den anfang.

Ich muss zugeben, das ich ab und an ins Wörterbuch schauen musste. Das ärgert mich weil ich früher Platt flüssig sprechen konnte.Büdde seit mir nicht allzu böse weil ich nicht an das Thema anschließen konnte. Irgendwie sprecht ihr alle so komisch

Zuletzt bearbeitet:
@oblivion master wohr komsch? Also i komm fascht vo dr alb
Dazu muss man abr sage, des i eigendlich aus Hesse komm.

mfg

I füal mich ganz schee uuwohl mit dene ganze Schwobeseggel hia. Mia als echdi Bodner kenne euch nämlich goaned usschtehe:-D

ich halt natürlich nix von diesem Vorurteil:lol: Ich finds nur zu niedlich, wenn sich die älteren schwaben und Badner immer ankeifen.