Der Dialektthread

Eh Scheeksers wat quasselt dr' denne vorn lanken Schmus? Isch feif' mir jetze noch'n paar Bierche nei bis de Bingke olle is odr' isch im Gleister bin un' dr' Deez brummt und hau mich danne Heemte in de Flohkmolle boofen (isch hoff mal es is nich widr' so ne Friemelei mit'm Schlüss'l) ... naja machts eu' scheene un' Gruss an de' Stifters!
 
Ich mach des net. Ich geh net uffd Kerwe. Zumol da aas Feierwerk um zweezwannnzich Uhr lousgeye soll. Wer wees, was des do fä Eggspeddä sinn, die do ebbes rumsprenge.

Kerubion
 
Ich wadd aichendlich gr(oa)d druff, d(oa)ss n Fräöünd von mir endlich nomma ohrufd, ob etz häöüd nomma was is odda nid. Nua is der hald noch beim Scheässe*.

(*Schießen: Schützenverein)
 
Boah ihr han awwer alle e scheiß dialekt. Mir Saaläner han de beschde Dialekt iwwerhaupt.
Isch denke ma solle die ganze Kekser umbringe. ^^
 
Oida, wos geht?

Da östareichische dialekt is da geilste und kua aundara, kapiat?

Keksa san ... gacke :ugly:
 
Ja, oida. Bam oida. Geht des douandä Gschwädz in dieser Schbroch von diesa Musig noch oda soll ich en Aazd rufä? Net ma auszuhaldä dieses Gebumss do.


Cherubion
 
Meinn platt(dialekt) kennt eh kähnen meinen as ous owerweiss.Mir schwaddudeln(reden) suu de gaanzen daach.:lol::lol:
 
Oida, wos geht?

Da östareichische dialekt is da geilste und kua aundara, kapiat?

Keksa san ... gacke :ugly:

Naja wennst des zua Boarischn-Mundart zäist dann scho oba sunst!
Niedabayern 4ever!

De deppadn Mingana (Münchner) de sprechand fast nua no Hochdeitsch! Duad ma leid an olle in Minga de Boarisch redn!
 
Zuletzt bearbeitet:
go nix isch bessa als tirolarisch, des will koana schnolln, isch owa so, irgendwenn weads die gonze wlet vasteah, donn wead tirol die welt untawerfn :-D
 
Foisch. Des warandan wenn don die Östareicha ollgmein, unda unsrem neichen Keisa....

Owa da östareichische Dialekt is einfach da goiste dens gebn tuat! Bis auf Vororlbergarisch - des is a eigane Sprochn^^...
 
Foisch. Des warandan wenn don die Östareicha ollgmein, unda unsrem neichen Keisa....

Owa da östareichische Dialekt is einfach da goiste dens gebn tuat! Bis auf Vororlbergarisch - des is a eigane Sprochn^^...

Mei es Schuale Buam i find eian Dialekt a lustig. I foah (bzw. geh) imma gern noch Éstarreich und des schenste is jo mia in Bayern verstengan eich a nu!:lol:

Am Wochenende foah i eh umme geniaß den Blick auf mei wunderschene Stodt Bassau und iss an gscheidn Brombeer Palatschinken!
 
Bin ich eigentlich der einzige, der Hochdeutsch spricht? Oo
 
:-D

Dor heeßt denn schiet:roll:
(ick weeß nich, ob´s wer entziffern kann. meen nordeutsch is
eenjerostet)