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Übersetzung Trade and Commerce 1.5

@darkfr3ak
wäre es möglich den Laden den Namen des Helden zu geben?
Also zB "Charakter Name´s Abenteurer Laden".
So wie das mit OI den Spieler-Häusern / -Pferden möglich ist.

Ansonsten verdammt gute Mod. Endlich lohnt es sich den ganzen fast wertlosen Plunder einzusammeln. Und man bekommt den vollen Preis für wertvolle Sachen. Keine Begrenzung auf 1200 Septime wie in Vanila.
 
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@darkfr3ak
wäre es möglich den Laden den Namen des Helden zu geben?
Also zB "Charakter Name´s Abenteurer Laden".
So wie das mit OI den Spieler-Häusern / -Pferden möglich ist.

Ansonsten verdammt gute Mod. Endlich lohnt es sich den ganzen fast wertlosen Plunder einzusammeln. Und man bekommt den vollen Preis für wertvolle Sachen. Keine Begrenzung auf 1200 Septime wie in Vanila.

Ich geb das mal an Elestat weiter, vielleicht kann er das umsetzen.

Kleine Anmerkung um mir ein Danke einzuheimsen ;)

Hier ist ein kleiner aber feiner Fehler:



:p

In der nächsten Version verbesser ich das natürlich :)

Sorry für die lange Auszeit, hatte seit 5.8. keinen PC :( Muss mich erstmal wieder mit Elestat bereden, was noch alles zu machen ist. Der Bote macht schon wieder kleine Fortschritte, aber es kann noch ein bissl dauern, bis ich soweit bin. Sorry nochmal :)
 
Hier von Elestat:
No man, i posted a comment a while ago announcing it. I stopped having fun modding so i decided to stop, no point in doing something you dont like.

All the bugs were worked out and all the features i envisioned originally are in.

Bedeutet dies das Ende der Weiterentwicklung? :,(
 
Es gibt eine Update zur Mod aber nicht von Orginal-Moder. Trade and Commerce - Fixed and Updated von Halda
1. Fixed a crash when redressing a shop keeper girl.
2. Guard now has a name.
3. Both quests (for a shop and for a trainer) can be completed now (removed from active quests log).
4. Integrated a quest delayer - it will start now when PC is in Oak and Crosier Inn
5. Store furniture price is increased tenflod. Outfit a store for a 300g? Unrealistic.
6. Integrated an 'available market' system - now you can sell only so much stuff before hitting a wall.

Each week a value is calculated as a sum of your merch skill, fame, infamy and a special bonus tied to bought store upgrades. Then a random is called between this and 1, and a result is a max amount of gold (in thousands) you can get from a shop during this week. Upon reaching this limit sell probabilities will start to get lower, the more you oversell, the faster they get down - to be restored next week. So you can get good weeks and bad ones, like in RL.

This allows you to make use of selling stuff to traders again, as you can eat available market for your goods very fast. Get famous, get more skilled, more ppl will come to buy your stuff.

However, it will bring troubles too.

7. Integrated thievery system.

Each day a (virtual) thief has a chance to visit your store, that chance is based on same values as the possible sale amount, but in this case your infamy protects you. Be evil enough - and thieves will not even look at it!

Thieves may strike at either your office (stealing gold) or valut (stealing stuff from chests). You cannot recover stolen stuff by any means.

Protect your posessions! Hire a guard, and

8. Buy locks!