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Übersetzung Better Vampires – Bessere Vampire 6.6

Habe den Fehler jetzt selbst gefunden. Es lag an dem Mod Tan Lines for CBBE (komischerweise unter Nexus nicht mehr gelistet). Ich fand die Haut hiermit wesendlich schöner, werde ich aber wärend meiner Vampirzeit drauf verzichten müssen.
 
Am Wochenende schau iich mal nach was dass damals bei mir war. Es hatte was mit den Custom-Races zu tun. Da waren die übergänge am Hals auch recht eigenartig.
 
Mich irretiert es, dass bei jeder Saugerei, immer wieder steht: Rang Vampierus Natus erreicht. Dachte erst, das ist ein Fehler. Habe aber nachgeschaut wie oft man saugen muss um einen Rang weiter zu kommen. Besser, aber wohl zu aufwändig, wäre, wenn angeben wird wie oft man noch bis zum nächsten Rang saugen muss.
 
Gerade dabei meine Saustall (Skyrimordner) aufzuräumen. Anschließend die neuen Mods einpflegen und dann mal antesten. Bin mir jetzt nicht sicher ob dass durch das MCM kommt. Vorher viel mir dass nicht auf.
 
Habe jetzt auf schnellen Fortschritt gestellt, da sollten 41 Hälse für die nächste Stufe reichen, Habe mittlerweile 46 Hälse hinter mir und von diversen Leichen getrunken, passieren tut aber immer noch nichts. Wenn ich V drücke, kommt der Text bitte nähren, um zu Updaten. Irgendwie klappt der Stufenfortschritt bei mir nicht.
Ich spiele eine Standardhochelfe.
 
Ich klebe noch immer am Säubern von Skyrim fest. Bekomme immer CTDs weil ich Trottel Animationen ändern wollte. Werde mal einen Thread dazu aufmachen. 5 Nächte für NUll.

Ich könnte Dir die Skins von meinen Rassen zukommen lassen. Da sind die Hälse usw. okay und als Vampir bekommen sie eigentlich nur einen blasseren Kopf.

Meld mich wieder
 
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Eine Frage: bringt man die Opfer, von denen man sich ernährt, denn automatisch um? In dem Video sieht das danach aus.
 
Force Feed im Kampf tötet immer, alles andere kann, muss aber nicht töten. Stärkere Gegener sterben eigentlich nie, wenn man sich von hinten anschleicht und nährt. Wenn sie überleben sollen, muss man sie vorher paralysieren.
 
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Gibt es dieses RaceCompatibility auch mit unterstützung BatTravel und WerewolfMastery ?
Ich frage weil dieses RaceCompatibility AiO Archive auch ein PlayerWerewolfChangeScript
und eine dlc1vampiretransformvisual Script enthält.
Ich arbeite gerade daran eine AmazonQueenRace mittels CustomRaces zu erstellen
und würde schon gerne alle möglichkeiten des Spiels offen lassen bzw. erweitert lassen.
Wäre blöd BatTravel zu deinstallieren... Für mich machen BV und BT nur zusammen sinn.
Und kann mir vllt jemand sagen was dieses USKP Override bedeutet?

EDIT: Okay hat sich dann auch wohl erledigt...
Meine Custom Race kann leider keinen Schmuck am Body visualisieren, wie z.b. EarringsSet1.
Ich glaube das mit dem unabhängigen Körper wird wohl nie funktionieren. :headwall: Blöde Engine :mad:
 
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Better Vampires funktioniert nicht richtig

guten morgen vampirfan und zockers,
ich habe ein grösseres problem, ich steige nicht im rang auf und in der statistik steht nur "ernähren um aktualisieren", bei rang auch und auch wenn ich mich ernähre ändert das nichts.
und ich werde nicht schwächer und nicht stärker als ob über hungern oder blut, könnt ihr mir helfen?

mfg Xardas666
 
Real Life.... Im echten Leben :)

Vielleicht ist die Ladefolge Deiner Mods nicht richtig und ein anderer Mod bremst BV aus.

Sehen die Dorfbewohner Dich als Vampir?
 
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Heute ist die englische Version 6.4 erschienen: Download

Changelog:

- ADDED IN THE USE OF BLOOD POINTS! (optional); blood points will be consumed when you use your Vampiric abilities - abilities may be unavailable if you do not have enough points left; use my MCM or the console command "set EnableVampireBloodPoints to 10000" (set to 0 to disable)
- If you are using Blood Points, you can now disable the feed timer so time will not affect satiation, only your use of points will; use my MCM or the console command "set BloodMeterDisableFeedTimer to 10000" (set to 0 to restore the feed timer)
- Reveal Auras, Mistwalker, and Deflect Light and Shadow will no longer have Stamina or Magicka costs with Blood Points enabled; Reveal Auras will, however, slowly consume blood while it is active
- Please check out my mod website for even more details on Blood Points

- Added in a customizable blood meter to keep track of your blood pool (SKSE and SKyUI required)

- Adjusted scripting so you now see stage change messages as a Vampire Lord
- Adjusted Mortal's Mask and Frost Cloud so they now properly display cost instead of cost per second
- Adjusted Mortal's Mask so it wont raise your Illusion skill ridiculously fast
- Adjusted the volume of Night Vision and Vampire Vision so it isn't so loud
- Adjusted the PlayerVampireQuest script so you are added to a common faction with those you turned/summoned creatures when changing to a vampire and progressing through stages (it used to be only when you fed)
- Removed the General MCM option of "Only Blood Can Heal" and replaced it with 3 separate options in the Miscellaneous section so you can enable or disable the effectiveness of food and drink, potions, and/or healing magic
- Vampire Lord form will now have access to Praestare Sanguinare
- Mistwalker, Blink Attack, and Unholy Grasp have had their cooldowns adjusted to 1 hour, 2 hours, and 3 hours (game time) respectively - timers can be disabled in the MCM if you wish

- Added in an additional Vampire Hunter, but it's a bit of a surprise. T is the one who is hiring the assassins to track you down, and this NPC will now make appearances in person to try and destroy you
- Added the spell, Stendarr's Aura, to some of the Dawguard Hunters my mod introduces
- Updated all the Vampire Hunter FaceGen data (many thanks to Void123 for this!) so there shouldn't be any face mismatches now. This has increased the size of the download considerably though ... sorry.
- Vampire Hunters and Assassins will now be capped at level 200
- Vampire Hunters have had defensive perks added: Agile Defender, Custom Fit, Unhindered, Shield Wall, or Power Bash depending on the NPC
- Silver poison has been strengthened on Vampire Hunter weapons at higher levels
 
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Real Life.... Im echten Leben :)

Vielleicht ist die Ladefolge Deiner Mods nicht richtig und ein anderer Mod bremst BV aus.

Sehen die Dorfbewohner Dich als Vampir?

hier nexus screenshots esm, esp reihnfolge:
] 1.jpg2.jpg3.jpg

und hier noch vom games selbst:
2013-10-19_00001.jpg2013-10-19_00002.jpg

und die dorfbewohner erkennen mich nicht als vampir.
 
Zuletzt bearbeitet:
Hi Nadya,

Übersetzt und zur kontrolle an Bulwyf geschickt.

leider ist heute morgen auf'm Nexus ein update auf 6.41 erschienen..

6.41
- ADDED IN THE USE OF BLOOD POINTS! (optional); blood points will be consumed when you use your Vampiric abilities - abilities may be unavailable if you do not have enough points left; use my MCM or the console command "set EnableVampireBloodPoints to 10000" (set to 0 to disable)
- If you are using Blood Points, you can now disable the feed timer so time will not affect satiation, only your use of points will; use my MCM or the console command "set BloodMeterDisableFeedTimer to 10000" (set to 0 to restore the feed timer)
- Reveal Auras, Mistwalker, and Deflect Light and Shadow will no longer have Stamina or Magicka costs with Blood Points enabled; Reveal Auras will, however, slowly consume blood while it is active
- Please check out my mod website for even more details on Blood Points

- Added in a customizable blood meter to keep track of your blood pool (SKSE and SKyUI required)

- Adjusted scripting so you now see stage change messages as a Vampire Lord
- Adjusted Mortal's Mask and Frost Cloud so they now properly display cost instead of cost per second
- Adjusted Mortal's Mask so it wont raise your Illusion skill ridiculously fast
- Adjusted the volume of Night Vision and Vampire Vision so it isn't so loud
- Adjusted the PlayerVampireQuest script so you are added to a common faction with those you turned/summoned creatures when changing to a vampire and progressing through stages (it used to be only when you fed)
- Removed the General MCM option of "Only Blood Can Heal" and replaced it with 3 separate options in the Miscellaneous section so you can enable or disable the effectiveness of food and drink, potions, and/or healing magic
- Vampire Lord form will now have access to Praestare Sanguinare
- Mistwalker, Blink Attack, and Unholy Grasp have had their cooldowns adjusted to 1 hour, 2 hours, and 3 hours (game time) respectively - timers can be disabled in the MCM if you wish

- Added in an additional Vampire Hunter, but it's a bit of a surprise. T is the one who is hiring the assassins to track you down, and this NPC will now make appearances in person to try and destroy you
- Added the spell, Stendarr's Aura, to some of the Dawguard Hunters my mod introduces
- Updated all the Vampire Hunter FaceGen data (many thanks to Void123 for this!) so there shouldn't be any face mismatches now. This has increased the size of the download considerably though ... sorry.
- Vampire Hunters and Assassins will now be capped at level 200
- Vampire Hunters have had defensive perks added: Agile Defender, Custom Fit, Unhindered, Shield Wall, or Power Bash depending on the NPC
- Silver poison has been strengthened on Vampire Hunter weapons at higher levels
 
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