Construction Set [Release] TES Construction Set v1.2.404 veröffentlicht

Was ist wurde geändert?

Da:
Update 1.2.404 Notes

Bug Fixes

Fixed error with preview window not displaying art properly.



Update 1.2 Notes

New Features
Spell checking functionality

Bug Fixes

The Construction Set now increments the version on plugins so that old Oblivion executables will not load a plugin saved with the new Construction Set. The Oblivion executable must be 1.2 or higher to match the new Construction Set executable. Simply install the latest Oblivion patch to get the latest executable.

Under File, there is an new option to Combine Loaded Plugins. When this is selected, the user is asked for a filename. Once a valid file is selected, all loaded data that came from a plugin is resaved as a part of the new file. In order to do this, any new objects are given new IDs on entry into the new file. This means that if you have plugin A.esp and B.esp and C.esp loaded and save your game, and then merge those plugins into ABC.esp, you may have problems trying to load your save with ABC.esp.

Fixed a crash with DeleteAllCells option in the Heightmap Editor.

Fixed bug in Region Editor preventing cutting and pasting in object list.

Export functionality: Adding bExportPluginOnly=1 to General section in constructionset.ini lets you export only the data that is saved in the loaded plugin.

Fixed a bug where references generated by the Region Editor were incorrectly flagged as being owned by the user and not the region.

Jetzt wissen wir alle was geändert wurde^^
 
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Preview-Fenster Bug wurde gefixt, Lipfiles-Problem besteht leider weiter.:-D

Es scheint schrittweise voran zu gehen, man muss das positiv sehen! ;)
 
das ist das fernster wo du die ausgewählte cell siehst und dort ziehst du objekte per drag n' drop rein.
 
Das Preview-Window findet man unter View->Preview Window, und es ist nicht das Render Window. Mit dem Preview Window kann man sich Objekte anzeigen lassen, ohne diese erst in der Welt platzieren zu müssen. Diese Funktion gab es schon in Morrowind, wurde in der ersten Version des Oblivion-CS aber seltsamerweise entfernt ;)
 
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Findet ihr nicht das man ein neues cs Rausbringen sollte (Also v2.0) Mit nem Texturen und sound button Oben links, sodass man Textures, meshes usw. automatisch in die esp. reinmacht .

Wäre doch cool oder nicht?
Wenns einfach ist könnte das ja mal einer machen.

Oder mir sagen das es nicht geht :-D!!!
 
Mit nem Texturen und sound button Oben links, sodass man Textures, meshes usw. automatisch in die esp. reinmacht .

Diese Buttons gibt es doch schon längst, oder meintest Du den Knopf "Geiles Modul generieren - einmal klicken!" :-D