E
Ehemaliger Benutzer 4289
Gast
[box=Beschreibung]Ich möchte euch mal kurz Mr_Siikas Durzog vorstellen.
Zu der Mod an sich gibt es eigentlich nicht viel zu sagen:
Sie fügt die aus Morrowind bekannten Durzog ein und ist - wie von mr_siika gewohnt - eine Ressource.
Es gibt zwei verschiedene Fassungen der Mod:
1. Die normale Fassung:
Sie fügt eine Variante der Kreatur dem Spiel hinzu und enthält folglich auch nur eine Variante der Kreatur.
2.Die "extendet Edition" in Zusammenarbeit mit corepc und jdfan:
Sie enthält fünf Varianten der Kreatur und fügt diese auch dem Spiel hinzu:
-Kleiner Durzog (Gold/Grün)
-Kampf Durzog (Dunkel-Grün-Blau)
-Wilder Durzog (Rot)
-Großer Durzog (Schwarz)
Aus der Readme geht leider nicht hervor, ob diese auch als Ressource zur Verfügung stehen. Da ich aber mr_siika bezüglich einer Übersetzung sowiso fragen werde, frage ich auch gleich ob diese ebenfalls als Ressource dienen
[/box]
[box=Readme]
[/box]
[box=Bilder][/box]
[box=Download][/box]
Zu der Mod an sich gibt es eigentlich nicht viel zu sagen:
Sie fügt die aus Morrowind bekannten Durzog ein und ist - wie von mr_siika gewohnt - eine Ressource.
Es gibt zwei verschiedene Fassungen der Mod:
1. Die normale Fassung:
Sie fügt eine Variante der Kreatur dem Spiel hinzu und enthält folglich auch nur eine Variante der Kreatur.
2.Die "extendet Edition" in Zusammenarbeit mit corepc und jdfan:
Sie enthält fünf Varianten der Kreatur und fügt diese auch dem Spiel hinzu:
-Kleiner Durzog (Gold/Grün)
-Kampf Durzog (Dunkel-Grün-Blau)
-Wilder Durzog (Rot)
-Großer Durzog (Schwarz)
Aus der Readme geht leider nicht hervor, ob diese auch als Ressource zur Verfügung stehen. Da ich aber mr_siika bezüglich einer Übersetzung sowiso fragen werde, frage ich auch gleich ob diese ebenfalls als Ressource dienen
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[box=Readme]
Durzog by Mr Siika
Textures by Corepc and Jdfan
Credit to Mr.siika for creating them in first place and allowing us modders to use them..
We have optimized the textures to have less vram usage and remove the super shine that the normal map was producing. Core bumpmapped textures to give them more detail, and made new varations..
Lesser Durzog (gold/green colored)
War Durzog (darker green blue colored)
Wild Durzog (red colored)
Greater Durzog by Jdfan (black and evil looking)
Fixes to Mr Siika Durzog.esp by corepc
created custom leveledlist and add all durzog from above so that they would respawn at Map Marker location..
added Durzog Meat (used troll fat) gave apporiate magical effect's that where has close to lore has possible for it.
removed vampire faction since it was not needed..
tweaked sound to use those of goblin (they have learned to mimic sounds of goblin when you attack them, and have clanfear feet sound because of claws) instead of dog sounds..
================
OblivionDurzog.esp by Corepc contain's all of stuff listed above but
remove's mr siika markers and handplaced one's and
instead add's them via into leveledlist instead..
Leveledlist Changed..
added to all LLO goblin leveledlist
added to all ll1 wilderness leveledlist expect mountian's
tweaked stats and set base lvl and adjust hp multi for all durzog
If you are using a overhaul mod like OOO, Frans, Etc..Please use wrye bash to resolve compatiblity problems between these mods.
MMM version will be 3.7..with a few more additions most likely..
Corepc
original readme:
Mr_Siika presents:
************************
* MR_SIIKA's DURZOG *
************************
a modder's ressource for TES IV: Oblivion.
Includes:
- a Durzog mesh (uses the dog/wolf skeleton)
- a Durzog texture
Installation:
Copy to data directory
Integration into your mod:
The Durzog is a modder's ressource and is free for everyone
to use as long as he/she gives proper credit.
Create a new creature by duplicating a dog or wolf.
Then go to model tab and deselect all models. Then
select the Durzog model.Place the Durzog with the CS.
****
have fun!
ms
Textures by Corepc and Jdfan
Credit to Mr.siika for creating them in first place and allowing us modders to use them..
We have optimized the textures to have less vram usage and remove the super shine that the normal map was producing. Core bumpmapped textures to give them more detail, and made new varations..
Lesser Durzog (gold/green colored)
War Durzog (darker green blue colored)
Wild Durzog (red colored)
Greater Durzog by Jdfan (black and evil looking)
Fixes to Mr Siika Durzog.esp by corepc
created custom leveledlist and add all durzog from above so that they would respawn at Map Marker location..
added Durzog Meat (used troll fat) gave apporiate magical effect's that where has close to lore has possible for it.
removed vampire faction since it was not needed..
tweaked sound to use those of goblin (they have learned to mimic sounds of goblin when you attack them, and have clanfear feet sound because of claws) instead of dog sounds..
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OblivionDurzog.esp by Corepc contain's all of stuff listed above but
remove's mr siika markers and handplaced one's and
instead add's them via into leveledlist instead..
Leveledlist Changed..
added to all LLO goblin leveledlist
added to all ll1 wilderness leveledlist expect mountian's
tweaked stats and set base lvl and adjust hp multi for all durzog
If you are using a overhaul mod like OOO, Frans, Etc..Please use wrye bash to resolve compatiblity problems between these mods.
MMM version will be 3.7..with a few more additions most likely..
Corepc
original readme:
Mr_Siika presents:
************************
* MR_SIIKA's DURZOG *
************************
a modder's ressource for TES IV: Oblivion.
Includes:
- a Durzog mesh (uses the dog/wolf skeleton)
- a Durzog texture
Installation:
Copy to data directory
Integration into your mod:
The Durzog is a modder's ressource and is free for everyone
to use as long as he/she gives proper credit.
Create a new creature by duplicating a dog or wolf.
Then go to model tab and deselect all models. Then
select the Durzog model.Place the Durzog with the CS.
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have fun!
ms
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