Titel: Helme mit geoeffnetem Visier
Autor: MadCat221
Übersetzung: norden
Mod-Version: 1.3
Download: skyrim.nexusmods / scharesoft.de
Beschreibung:
Schau mir in die Augen....und schau mir ins Gesicht
Wandelt einige Vollvisier Helme um, sodass man das Gesicht erkennen kann. Dies bezieht sich nur auf die normale und die verzauberten Ausführungen. Spezielle Helme von bestimmten Personen sind nicht dabei.
ab 1.3 auch die helme der Stadtgarden.
Dies ist nur eine Übersetzung der Mod von MadCat221, ich danke Ihm für die Erlaubnis.
Download Original: skyrim.nexusmods
Original Readme:
Die Mod kann gerne auch hier hochgeladen werden.
Autor: MadCat221
Übersetzung: norden
Mod-Version: 1.3
Download: skyrim.nexusmods / scharesoft.de
Beschreibung:
Schau mir in die Augen....und schau mir ins Gesicht
Wandelt einige Vollvisier Helme um, sodass man das Gesicht erkennen kann. Dies bezieht sich nur auf die normale und die verzauberten Ausführungen. Spezielle Helme von bestimmten Personen sind nicht dabei.
ab 1.3 auch die helme der Stadtgarden.
Dies ist nur eine Übersetzung der Mod von MadCat221, ich danke Ihm für die Erlaubnis.
Download Original: skyrim.nexusmods
Original Readme:
====================================
OPEN FACED HELMETS
====================================
Author: MadCat221 (MadCat221@gmail.com)
Version: 1.0
December 29, 2011
1. Introduction
2. Version History
===============
1. INTRODUCTION
===============
A few of the helmets provided are... closed-face. Now you can't see your character's pretty face!
So after some mesh chop shop work and some frustrating impasses, I got the ebony helmets to be open-faced.
More to come; steel plate, daedric... maybe others if people want them.
Should be fully compatible with any ebony texture replacers.
===============
2. INSTALLATION
===============
Extract the esp module and the meshes folder into your Skyrim\Data folder. Use whatever mod manager you use to activate the OpenFaceHelmets.esp. You cannot skip the plugin module activation because body slot flags have been altered and are required for the changes to work.
And remember... Beast races will not be supported until the CK comes out or SkyEdit can read ARMA records because ARMA records in hex form make my head hurt.
==================
3. VERSION HISTORY
==================
v1:
Initial Release. Only ebony helmets for now. Beast races are not supported.
v1.1: Steel plate helmets released. Properly altered all stock enchanted variants of the helmet as well.
v1.2: Daedric helmets added.
OPEN FACED HELMETS
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Author: MadCat221 (MadCat221@gmail.com)
Version: 1.0
December 29, 2011
1. Introduction
2. Version History
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1. INTRODUCTION
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A few of the helmets provided are... closed-face. Now you can't see your character's pretty face!
So after some mesh chop shop work and some frustrating impasses, I got the ebony helmets to be open-faced.
More to come; steel plate, daedric... maybe others if people want them.
Should be fully compatible with any ebony texture replacers.
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2. INSTALLATION
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Extract the esp module and the meshes folder into your Skyrim\Data folder. Use whatever mod manager you use to activate the OpenFaceHelmets.esp. You cannot skip the plugin module activation because body slot flags have been altered and are required for the changes to work.
And remember... Beast races will not be supported until the CK comes out or SkyEdit can read ARMA records because ARMA records in hex form make my head hurt.
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3. VERSION HISTORY
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v1:
Initial Release. Only ebony helmets for now. Beast races are not supported.
v1.1: Steel plate helmets released. Properly altered all stock enchanted variants of the helmet as well.
v1.2: Daedric helmets added.
Die Mod kann gerne auch hier hochgeladen werden.
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